​Ofte stillede spørgsmål

FAQ​

Her kan du læse spørgsmål og svar på ofte stillede spørgsmål. ​

Hvordan bestiller vi?

På mail, telefon og i vores webshop.

Hvornår er det sidste frist for bindende antal?

Sidste frist for at rette gæstetantal er 8 dage før arrangementets afholdelse.

Hvad, hvis jeg ikke ønsker, at I skal stå for maden alligevel?

Ønsker man ikke at Bækkels Gastronomi skal stå for arrangementet alligevel og der er afholdt prøvemiddag, betegnes denne som en privat dinning. til kr. 2500,-

Ved afbestilling af arrangement efter tidsgrænsen er overskredet, endeligt / bindene antal senest 8 dage før, faktureres der 50 % af det bestilte/forventet køb.

Hvordan betaler vi?

Via bankoverførsel.

Hvornår leverer i maden?

Vi bestræber os på at levere 1 time, før I skal spise.

Hvornår afhenter I det rengjorte service?

Vær opmærksom på, at vores fade og skåle er melamin og kan ikke tåle at komme i ovn. Evt ødelagt eller bortkommen service vil blive afregnet til dagsprisen.

Vores service skal rengøres efter brug.

Vi aftaler, hvor I stiller vores service og henter retur førstkommende mandag.

Hvor sent kan jeg reservere/bestille min mad?

Skal I holde f.eks. konfirmation anbefales I at reservere os til dagen, så hurtigt I kan, så tager vi menuen senere.

Ellers kan man bestille senest 5 dage før eller prøve lykken og ringe.

Er der mad nok til børn?

I skal bestille til børn af hensyn til de portionsanrettede ting.

Følg os

Firmainformation

​Bækkels Gastronomi

Rugvænget 7
4700 Næstved

Danmark


CVR-nr: 39266334

Kontaktoplysninger

Tlf: 23 20 23 82
E-mail: info@baekkels.dk

Køkkenets åbningstider:

Mandag – lørdag: 8.00 – 16.00


Telefontider:

Mandag – søndag: 9.00 – 20.00